شرکت مقاوم سازی افزیر

ارائه دهنده طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مقاوم سازی، بهسازی و ترمیم سازه ها

شرکت مقاوم سازی افزیر

ارائه دهنده طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مقاوم سازی، بهسازی و ترمیم سازه ها


سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ

 افزایش سرعت ساخت و ساز و انبوه سازی، سال هاست که مورد توجه کشورهای مختلف قرار دارند؛ بنابر این احداث ساختمان های پیش ساخته بتنی متداول شده است. رشد سریع جمعیت و افزایش تقاضا، نیاز به کاهش زمان تحویل پروژه­ های عمرانی و کاهش زمان برگشت سرمایه سرمایه­ گذاران و عواملی از این قبیل باعث شده ­اند تا ضرورت ایجاد تحول در شیوه­ های سنتی صنعت ساختمان روز به ­روز بیشتر شود.

قطعات ساختمان های پیش ساخته بتنی در کارخانه ساخته شده و سپس به محل اجرا حمل می‌گردند، دارای کنترل کیفیت بهتری نسبت به ساختمان های بتنی درجا می‌باشند. با این‌ حال پس از گذشت مدتی، این ساختمان‌ها نیز دچار انواع خوردگی، ترک، پوسته‌ پوسته شدن و حتی از بین رفتن عایق رطوبتی یا حرارتی می‌گردند. باتوجه به این موارد، استفاده از روشی نوین و کارآمد و اقتصادی برای حفظ عمل‌کرد ساختمان‌های بتنی پیش ساخته، امری ضروری است. در روش مقاوم سازی ساختمان پیش ساخته بتنی به کمک محصولات کامپوزیتپلیمری FRP شرکت افزیر، علاوه بر افزایش مقاومت سازه، از خوردگی های بعدی نیز جلوگیری می‌شوند.

 

مقاوم سازی ساختمان پیش ساخته بتنی

مقاوم سازی ساختمان پیش ساخته بتنی

مزایای مقاوم سازی ساختمان پیش ساخته بتنی به کمک محصولات کامپوزیت پلیمری FRP

  • افزایش ظرفیت سازه‌ای حتی بیشتر از ساختمان سالم
  • جلوگیری از خوردگی و فرسودگی بتن و فولاد
  • اجرای سریع و آسان
  • وزن کم
  • حمل ایمن و آسان به دلیل سبک وزنی
  • اتصال ورق FRP به سطوح مختلف بتن و آهن خوب بوده و همپوشانی آن زیاد نیست. که سبب پایین آمدن قیمتمصالح کامپوزیت پلیمری FRP می‌گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی